Mijn eerste dans reis - Reisverslagen van Melissa Mendel - WaarBenJij.nu Mijn eerste dans reis - Reisverslagen van Melissa Mendel - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dans reis

Beschrijf in het kort wat ik ga doen: Met mijn danslessen wil ik de kinderen in Indonesie een tijd geven die ze niet snel zullen vergeten. En andersom ook. Ik wil ze graag helpen met hun toekomst. Dat ik op deze manier voor iemand anders wat kan betekenen voelt heel bijzonder. Dankzij Crea Project Amurang kan ik een van mijn dromen verwezenlijken. #Passie

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2015

Om niet te vergeten

27 Oktober 2015

Natuurlijk

18 Oktober 2015

Ja, zo voelt het voor mij

07 Oktober 2015

Afscheid of toch niet?

25 September 2015

Belevenissen en Ontwikkeling
Melissa

Dansend op reis

Actief sinds 02 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5857

Voorgaande reizen:

10 September 2015 - 10 Oktober 2015

Mijn eerste dans reis

Landen bezocht: